Kasvattaminen

Karkki aloitti juoksut pari viikkoa sitten, kun käytiin Surkeella englantilaisten Andrew ja Fiona Robinsonin koulutuksessa.

Karkin astutus siirtyy siis keväälle. Harrastaminen ja koiran kanssa yhdessä tekeminen menee aina astuttamisen edelle.
Uroksen omistajan sekä Annan kanssa oltiin tyytyväisiä juoksujen siirtymisestä.

Karkin urokseksi valittiin Ruotsissa asuvaan, brittituontiin Breckmarsh Brexit.
Odotan todella paljon tästä yhdistelmältä! Annalle toivottavasti tulossa siis mahtava pikkukarkki <3

  
Brexit

Yön pimeinä tunteina olen päättänyt astuttaa myös Hiilin. Olen aina miettinyt Hiilin astuttamisesta, mutta Hiilin ollessa niin erilainen, niin olen usein miettinyt eipäs - juupas.
Hiili on hyvin erityylinen koira, kuin Karkki - hyvin isänsä kaltainen, joten loistavan koiran käyttämättä jättäminen olisi tyhmää. 

Olen kuitenkin nyt hyvin ristiriitaisissa tunnelmissa, sillä olen vastaavasti odottanut Hiilin kanssa tulevia koekäyntejä ja nyt Hiili näyttää, että aikoo tehdä juoksunsa. Mahdollisuutena on siis, että keväällä meillä on kahdet pennut.

Hiilin uros valinta on vielä auki, sillä Hiiliin uroksen sovittaminen ei ole niin helppoa kuin Karkilla vaikkakin sisarukset ovat kyseessä. 

Hätä ja Hiili 2019

Kommentit

Suositut tekstit