Ystäväkirja

Olen usein miettinyt koirien ajatuksia.
Nyt, pitkästä aikaa Hossing-blogi päivittyykin koirien ajatuksilla.
Ajatuksia tiivistetty vanhaan, mutta niin parhaaseen "ystäväkirjaan"

Pyysin kukkasta - elämä antoi minulle puutarhan.
Pyysin jokea - elämä antoi minulle valtameren. 
Pyysin ystävää - elämä antoi minulle sinut. 

 


Salli. Fieldlan Eager 

Nimi: Salli. Minua kutsutaan myös SalliPalliksi. Se varmaan johtuu siitä, että aina välillä tulee tunne "aina kun mä flippaan, peto on irti". Perhetilanne: ihmiset, joista tärkeimpänä on Sanna. Heikki sekä pikkupojat. Heikin kanssa tein joskus estehyppelyä, mut sit otin ton mun sloganin käyttöön. Mun perheeseen kuuluu monta koirakaveria myös. Vanhempana olen: Mä aina niin toivon, että saisin vain noutaa lintuja. Tykkään siitä niin kovin! Harrastan jos vuorokaudessa olisi monta tuntia:
Mä olen aina tykänny askarrella. Eniten tykkään tonkia tavaroita kasseista, mutta erityisesti etsin aina dummyja sekä palloja. Sitten tykkään kantaa kaikennäköistä; kenkiä ja leluja varsinkin. Jos pyydetään, tuon myös pikkupoikien autoja, junia ja legoja. Harrastaisin mielellään myös ihan vain juoksemista. Juoksisin mielellään jokin tavara, mieluiten kenkä, suussa. ...mutta harrastan tällähetkellä: estehyppelyä, metsästystä ja tottelevaisuutta. Mitä syön mieluiten: voi, että! tykkään niin syömisestä ja syönkin kaikkea muuta paitsi juustoa. En tykkää siitä ollenkaan, paitsi jos se on kuutioitu. Jos olisin laulu, olisin:
Ehdottomasti tällähetkellä Peto eniten minua on elämässä yllättänyt kuinka nopea olen oppimaan asioita ja pidän tavoistani kiinni. autiolle saarelle ottaisin mukaan: ehdottomasti Sannan. Jatka lauseita: menetän hermoni....kun olen juoksuissa silloin kun kukaan ei näe...tyhjennän laukkuja ja etsin dummyja sekä palloja. olen...todella iloinen.



 

Miksi. Fieldlan Elovena 

nimi:
Miksi (engl. Why swe Varför) perhetilanne:
sinkku vanhempana olen:
puuma harrastan kaikkea tätä jos vuorokaudessa olisi paljon tunteja:
pörinää ja flirttailua ...mutta harrastan tällä hetkellä:
koiran elämää ja paljonpuhuvia katseita mitä syön mieluiten:
kissojen ruokia jos olisin laulu, olisin:
Real Wild Child eniten minua on elämässä yllättänyt
että kukaan ei vislaile perääni mitä teen vuoden päästä:
karkaan autiolle saarelle autiolle saarelle ottaisin mukaan:
Siskontytön Herra Parsakaalin

 

Ruu. Hossing Primus


nimi:
Ruu.....Rumppa, Ruikula, Ruustinna, perhetilanne:
sinkku, perheessä elää ihmis-iskä ja ihmis-äiskä, isosisko Lili ja Hanski, Kalle, Ansa-mummo, Martta-mummo, Rontti, Elsa, Ali sekä pikku-veikka Erno. Viikon päästä saan pikku-siskon, nimeä en vielä tiedä. vanhempana olen
kova fasaaniluuta. harrastan kaikkea tätä jos vuorokaudessa olisi paljon tunteja: juoksen, nuuhkin, pyörin, juoksen, hyörin, treenaan, makaan, juoksen, juoksen, kähkätän, lähkätän, juoksen, uin, nukun jos on pakko...mutta harrastan tällähetkellä: juoksen, nuuhkin, pyörin, juoksen, hyörin, treenaan, makaan, juoksen, juoksen, kähkätän, lähkätän, juoksen, uin, lipotan kielellä, tepastelen ympäriinsä, hypin ja pompin, nukun jos on pakko... mitä syön mieluiten:
nappulaa, isoa ja pientä! jos olisin laulu, olisin:
highway to hell eniten minua on elämässä yllättänyt
elämisen sietämätön hitaus mitä teen vuoden päästä:
pörrään pusikoissa. autiolle saarelle ottaisin mukaan:
vinkuoravan, pitkäjalkakanin ja Lilin, joka metsästäisi meille ruokaa.
Jatka lauseita: menetä hermoni...kun joku muu saa tehdä hakua kuin minä! silloin kun kukaan ei näe....nukahdan pienelle kerälle.

 

Morgan. Meryl Crips


Nimi:
Morgan (myös Marko).
Perhe:
Isoserkku Ringo, kolme kaksijalkaista.
Vanhempana olen:
saanut hienot palkinnot mehtuukokeista ja pääsen isi-ihmisen kanssa taas metsälle.
Harrastan... jos ehdin:
Juoksemista, nukkumista, metsästystreenaamista, lasteni kanssa leikkimistä, uimista, pupujen etsimistä, Ringon härnäämistä mutta tällä hetkellä harrastan lähinnä kotikoiran metsästystreenaamista.
Mitä syön mieluiten:
Isi-ihmisen pihvistä jääneet jämät.
Jos olisin laulu olisin
AC/DC "It's a long way to the top" 😈
Eniten minua elämässä on yllättänyt
kuinka erilaista on treenailla ja sitten pitäisi tehdä samalla tavalla metsillä 🤔
Vuoden päästä
tsemppaan lapsiani harrastuksissaan ja olen yhtä terve kuin tänään!
Autiolle saarelle ottaisin mukaan
Isi-ihmisen.

Jatka lauseita:
Menetän hermoni jos toinen koira saa ja haluaa leikkiä mutta mun pitäis jo mennä.
Silloin kun kukaan ei näe yleensä vaan nukun mutta joskus luen lehtiä

 

Karkki. Hossing Piper 


nimi:
hossing Piper aka Karkki, Smarkkis, SmiguSmagu, Hajuherne, Kaakki ❤️
perhetilanne:
vaihtelevasti mukavalla mielentilalla varustettu emäntä ja isosisko Sushukka
vanhempana olen:
maailman paras luppakorva!
harrastan kaikkea tätä jos vuorokaudessa olisi paljon tunteja:
Nukkumista vähemmän ja toimintaa enemmän. Metsässä vaeltamista ja uimista PALJON.
...mutta harrastan tällähetkellä:
lenkkeilyä kävellen, juosten ja pyöräillen. Metsästys ja agility treenejä unohtamatta.
mitä syön mieluiten:
kaikki uppoaa✌🏼
jos olisin laulu, olisin:
HULA HULA koska pylly vaan pyörii kun innostun.
eniten minua on elämässä yllättänyt:
kuinka paljon kivoja asioita voi elämässä tulla vastaan.
mitä teen vuoden päästä:
varmaankin samoja asioita kuin nytkin. Paljon treenejä ja yhdessä oloa perheeni kanssa.
autiolle saarelle ottaisin mukaan:
Kanipallo.... Sushukka... Kanipa... Sush... KANIPALLO!

Jatka lauseita:
menetän hermoni... kun sisko juoksee niin pirun lujaa enkä pysy perässä.
silloin kun kukaan ei näe.... saatan ehkä lipasta siskon kakkaa😡
olen.... sopivasti onnellinen ❤️

 

Hiili. Hossing Pax 


Nimi: Hiilii. Minua kutsutaan myös HiiliPiili. Aina välillä vähänkuin viuhahdan. Perhetilanne: Ihmisistä tärkeimpänä on Äijä Sen kanssa jo pienenä katsoin formulaa sohvalla. Sanna ja pikkupojat kuuluu kans. Sannan kanssa käyttäydyn, mut Äijäseurassa aina viuhahdan. Monta koirakaveria myös.
Vanhempana olen: Juoksija ja etsiä lintua. Ne on mun lempiasioita. Harrastan jos vuorokaudessa olisi monta tuntia:
Juoksisin, ehdottomasti. Varsinkin paskarinkia mökillä. Jos en muiden kanssa, niin yksin sitten. Mä olen aina myös harrastanut Osmon sukkien syömistä.
...mutta harrastan tällähetkellä: estehyppelyä, metsästystä ja tottelevaisuutta. Mitä syön mieluiten: No mä syön mitä vain!! Jos olisin laulu, olisin:
Irwin Goodmanin Viuhahdus eniten minua on elämässä yllättänyt kuinka kovaa pääsen!! Juoksuvauhdissani belgeillä tai äidillä ei ole mitään jakoa. Estehyppelyssä Äijä on ihan säälittävä pysymään vauhdissa. autiolle saarelle ottaisin mukaan: ehdottomasti Osmon sukat. Jatka lauseita:
menetän hermoni: kun Äijä sählää. silloin kun kukaan ei näe...hyppään erikorkuisille tasoille ja etsin sukkia. . olen...todella iloinen.

 


Kommentit

Suositut tekstit